biuro@mdom.slupsk.pl, awaria@mdom.slupsk.pl

603 331 043

 

 

Oferta administrowania nieruchomością wspólną

Właścicielom nieruchomości gwarantujemy czytelność i jawność rozliczeń finansowych oraz możliwość indywidualnego wglądu w stan konta swojego lokalu. W swoich działaniach kierujemy się zasadą ochrony interesu osób, na rzecz których wykonujemy usługi administrowania i administracji. Aby zapewnić najwyższą jakość naszej pracy i jak najlepiej spełnić Państwa oczekiwania, wykorzystujemy specjalistyczne oprogramowanie komputerowe oraz niezawodne metody usprawniające obsługę nieruchomości.
Dołącz do grona zadowolonych Klientów!

 

Przejęcie nieruchomości w administrowanie

Celem, jaki stawiamy sobie w prowadzonej działalności związanej z administrowaniem nieruchomościami jest przede wszystkim satysfakcja i bezpieczeństwo naszych Klientów.

Posiadając doświadczenie:
  - oferujemy fachową i rzetelną obsługę
  - dbamy o rozpoznanie potrzeb i wymagań naszych Klientów
  - racjonalnie gospodarujemy funduszami, zapewniając minimalizację kosztów utrzymania nieruchomości
  - elastycznie dostosowujemy naszą ofertę do potrzeb danej Wspólnoty Mieszkaniowej,

 

W ramach naszych usług zapewniamy:
  - przejecie nieruchomości w administrowanie
  - administrowanie nieruchomością
  - obsługę finansowo-księgową
  - obsługę prawną
  - obsługę techniczną
  - usługi dodatkowe

Naszym atutem jest pełna informatyzacja firmy. Używamy specjalistycznych programów wspomagających zarządzanie nieruchomościami i archiwizujących dane poszczególnych nieruchomości, stosujemy nowoczesne metody komunikacji, dzięki czemu kontakt z nami jest łatwy i skuteczny. Ofertę kierujemy do Właścicieli nieruchomości, którzy cenią kompleksową, profesjonalną i przyjazną obsługę.
Cenę za administrowanie nieruchomością ustalamy w drodze negocjacji, dostosowując ją do indywidualnych potrzeb naszego Klienta.

 

Administrowanie nieruchomością


Czynności związane z administrowaniem nieruchomością obejmują:
1. rejestrację Wspólnoty Mieszkaniowej bądź aktualizację jej danych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - m.in. REGON i NIP,
2. dokonywanie rozliczeń poprzez rachunki bankowe Wspólnoty Mieszkaniowej,
3. przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do podjęcia stosownych uchwał, umożliwiających funkcjonowanie Wspólnoty Mieszkaniowej,
4. prowadzenie czynności związanych z utrzymaniem i eksploatacją budynku,
5. zapewnienie zaopatrzenia w wodę, energię elektryczną, odbioru ścieków, nieczystości stałych, nadzór nad ich ciągłością oraz ich rozliczanie,
6. kontrolę jakości wykonywanych usług,
7. analizę i optymalizację kosztów dotyczących nieruchomości,
8. przedstawianie Zarządowi Wspólnoty informacji o wykonaniu powierzonych obowiązków,
9. przygotowywanie rocznych planów gospodarczych,
10. sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,
11. przygotowywanie i obsługa zebrań Wspólnoty,
12. przechowywanie, zabezpieczenie i archiwizowanie dokumentów dotyczących nieruchomości,
13. pomoc i doradztwo w zakresie ubezpieczenia nieruchomości,
14. prowadzenie rejestru uchwał Wspólnoty Mieszkaniowej i dokumentacji z jej zebrań,
15. reprezentowanie Wspólnoty na zewnątrz w zakresie określonym w umowie o administrowanie.

 

Obsługa finansowo-księgowa Wspólnoty Mieszkaniowej

W ramach obsługi finansowo-księgowej Wspólnoty zapewniamy:
1. prowadzenie księgowości oraz składanie sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
2. przekazywanie właścicielom informacji o przychodach i poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości,
3. analizę finansów Wspólnoty,
4. lokowanie nadwyżek finansowych na lokatach bankowych terminowych w celu uzyskania dodatkowych przychodów,
5. prowadzenie windykacji należności,
6. rozliczanie z właścicielami lokali opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej, kosztów
zużytych mediów i funduszu remontowego,
7. prowadzenie rozliczeń przez wyodrębniony rachunek bankowy,
8. umożliwienie samodzielnego sprawdzania stanu konta bankowego przez poszczególnych właścicieli lokalu za pomocą Internetu i Strefy „Internetowej Kartoteki Mieszkańca”

 

Obsługa prawna Wspólnoty Mieszkaniowej

W zakresie obsługi prawnej zapewniamy:
1. Przygotowywanie dokumentów związanych z prawidłowym funkcjonowaniem Wspólnoty Mieszkaniowej,
2. Nadzór nad prawidłowością umów zawieranych w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej.

 

Obsługa techniczna nieruchomości

W ramach obsługi technicznej nieruchomości oferujemy:
1. prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej przez przepisy prawa budowlanego,
2. zapewnienie sprawnego funkcjonowania urządzeń technicznych nieruchomości - m.in. kotłowni, domofonów, anten, itp.,
3. zapewnienie okresowych przeglądów urządzeń i instalacji stanowiących wyposażenie nieruchomości,
4. nadzór nad realizacją umów serwisowych,
5. egzekwowanie uprawnień właścicieli z tytułu gwarancji i rękojmi na części wspólnej nieruchomości,
6. organizowanie w przeprowadzaniu przeglądów gwarancyjnych,
7. organizowanie przeglądów technicznych nieruchomości (rocznych i pięcioletnich),
8. nadzór nad usuwaniem awarii i ich skutków,
9. zbieranie oraz ocenę ofert usługodawców, negocjowanie cen oraz wybór najkorzystniejszych ofert.
10. Usługi dodatkowe.


Mieszkańcom obsługiwanych przez nas budynków oferujemy usługę dodatkową polegającą na zarządzaniu lokalem (NAJMEM).
Dopilnujemy opłat, rozliczeń, a w razie potrzeby znajdziemy najemcę.

 

Aby poznać więcej szczegółów prosimy o kontakt.

 

stopka mdom